avatar Ten blog rowerowy prowadzi dlugi73 z miasteczka Kańczuga. Mam przejechane 77769.17 kilometrów w tym 744.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka:156 km

button stats bikestats.pl Najdłuższa wycieczka: 145 km

HR avg:116 ( 62%)
Podjazdy:420 m
Kalorie: 5305 kcal

179/13 (KOLBUSZOWA) Przeworsk-Leżajsk-Sokołów Młp.-Kolbuszowa-Czarna Sędziszowska-Rzeszów-Markowa

Wtorek, 20 sierpnia 2013 · dodano: 20.08.2013 | Komentarze 0

Wycieczka miała na celu podreperowanie statystyk kilometrów i średniej prędkości.Z premedytacją wybrałem kierunek północny ,który gwarantował bezgórzystość trasy.Dosyć szybko przekonałem się jednak że lekko nie będzie. Narastający zmienny wiatr ,stawiał opór równie skutecznie jak nie jedna górka,przywiewając jednocześnie chmurska nie wróżące niczego dobrego.Wraz z mozolnym upływem kilometrów niebo robiło się coraz bardziej przejrzyste,chmury ustąpiły miejsca słońcu i wrzechogarniający żar spłyną z nieba.Szczęśliwie w samo południe ,zdążyłem dojechać do planowanego,miejsca odpoczynku u kolegi Staszka z byłej pracy.(Nie obyło się zresztą bez małych perypetji ze znalezieniem jego domu,dobiło to kilometrów w endomondo,pomijam jednak przejechanie tej samej drogi kilkakrotnie w bikemap.net i ogólnej statystyce przejechanych km.)Po miło spędzonym czasie u gościnnego kolegi,"syty i nawodniony" wyruszyłem w dalszą drogę.W planie był przejazd przez Lipie,gdzie przepracowałem wraz ze Staszkiem 8-lat,jednak korektę do moich planów nanieśli budowniczowie autostrady,wyłączajac z ruchu drogę Mrowla-Lipie.W pierwotnym planie na dzisiejszej trasie był Łańcut,zamieniony spontanicznie na Rzeszów.
"Focić" za bardzo nie było co,miasta jak miasta,wioski jak wioski,lasy jak lasy.
I jeszcze "zjeba" do zarządców dziurawych i krzywych dróg gdzieś na odcinku Czarna-Miłocin wytrzęsiony jak młot pneumatyczny zgubiłem "power-banka".
bikemap.net
endomondo

Rowerek w Kolbuszowej nad ... Nilem

Przerwa regeneracyjna (Leśny parking na trasie Leżajsk - Sokołów Młp.)

U kolegi w Przedborzu(pow.Kolbuszowski)